Nyheter:

SM Bergens styre: Spanky, Pippifrombergen, PoML, Thomas, Utegangar, DomAmante

Hovedmeny
Velkommen til SM Bergen. Vennligst logg inn eller registrer deg.

2023-12-04, 16:52

Logg inn med brukernavn, passord og øktlengde

Infomøte SMB 26.11. 2023

Startet av Styret i SM Bergen, 2023-10-04, 15:18

« forrige - neste »

Bergen_bd

Jeg må kansellere denne gangen, det kolliderer med en bursdag/familiemiddag som jeg vanskelig kan slippe unna (iallfall med BDSM som unnskyldning......   :evil: )

Spanky

Sitat fra: Johnny på 2023-11-21, 16:30Skulle ikke infomøte være på fredag? Er det flyttet til søn?

Wops, jeg leste feil. Det var visst noe annet som var på fredag
Kom gjerne på fredag og bli kjent med medlemmer i SMB.
Fin mulighet til å treffe andre i uformelle omgivelser.

Johnny

Skulle ikke infomøte være på fredag? Er det flyttet til søn?

Wops, jeg leste feil. Det var visst noe annet som var på fredag

Styret i SM Bergen

Hei 🤗

(English versio below 😊)

Så kjekt at du vil komme på infomøte i SMBergen. Det er viktig at du leser hele teksten nedenfor

Før man blir med på et infomøte må du opprette kontakt med oss via mail. Når du sender mail ønsker vi en kort presentasjon av deg selv. Ikke vær redd for å dele - vi har taushetsplikt og holder det konfidensielt. Om du skriver noe om erfaring og motivasjon vet vi bedre hva vi kan tilby deg.

Å stille på infomøte er helt uforpliktende.

Mail: medlemskap@smbergen.org

En av våre representanter i medlemspleie vil ta kontakt med deg fortløpende. I svaret fra oss er det vedlagt et dokument. Dette skal lesest igjennom og undersøkelsene som dokumentet nevner må gjennomføres av deg. Det stilles krav til at en signert kopi av dette dokumentet medbringes til infomøtet du kommer på.

Påmelding må gjøres på gjestelisten over. Påmelding via mail eller melding blir ikke godkjent.

Man må være i kontakt med medlemspleie senest en uke i forkant av infomøte. Vi må også forberede oss.
Vi setter opp infomøter fortløpende, så om du ikke får med deg det nermeste er et nytt et ikke langt unna.

Husk å ta med deg legitimasjon til møtet.

Vi gleder oss til å se deg 😊

med vennlig hilsen

medlemspleie teamet