Nyheter:

SM Bergens styre: Spanky, Pippifrombergen, PoML, Thomas, Utegangar, DomAmante

Hovedmeny
Velkommen til SM Bergen. Vennligst logg inn eller registrer deg.

2023-10-02, 01:05

Logg inn med brukernavn, passord og øktlengde

Infomøte 27/8

Startet av Spanky, 2023-08-07, 22:21

« forrige - neste »

nagbe2

Jeg har meldt meg på men har ikke adressa tilsendt til meg.

Over_og_Under

Meldte meg på for å dra med sunflower, men hun fikk beskjed om å vente til neste møte, så jeg gjør det samme. :)

Ulvulv

Sitat fra: Ulvulv på 2023-08-21, 10:43Jeg deltar på møtet som Moonshield sin fadder.
Innså nå at faddere ikke kan leke med den de er fadder for, så deltar jeg bare som moralsk støtte. Håper det er ok.

MarkosPup

Sitat fra: Spanky på 2023-08-26, 11:46
Sitat fra: MarkosPup på 2023-08-26, 07:47Jeg fikk ikke tilsendt pdf-en

Er det mulig å få tilsendt?
Har du vært i kontakt med medlemskap@smbergen.org en uke før infomøte, så skal du få på mail.

Ja, ser det. Ble par timer for seint denne gangen, jaja får prøve på neste da, beklager.

Unttatt denne mailen som jeg fikk tilsendt fra en fadder før i måneden...

Spanky

Sitat fra: nipponx på 2023-08-25, 17:51Hei
Sitat fra: nipponx på 2023-08-25, 17:51Hei
Sente mail noe sent håper eg fortsatt kan delta på infomøte 2708.

Nipponx

Nipponx
Har du vært i kontakt med medlemskap@smbergen.org en uke før infomøte, så skal du få på mail. 

Spanky

Sitat fra: MarkosPup på 2023-08-26, 07:47Jeg fikk ikke tilsendt pdf-en

Har du vært i kontakt med medlemskap@smbergen.org en uke før infomøte, så skal du få på mail. 

MarkosPup

Jeg fikk ikke tilsendt pdf-en

nipponx

Hei

Nipponx
nippon

Spanky

Sitat fra: Ulvulv på 2023-08-21, 10:43Jeg deltar på møtet som Moonshield sin fadder.
Ikke noe problem å delta som støtte for noen, fint det.

I SMB sitt regelverk kan man ikke leke med de man er fadder for, da dette er et ujevnt maktforhold.  :wink:

DomAmante

Hei og velkommen! 😊

Vi er glade for at nysgjerrigheten din fører deg hit, og vi håper du finner svarene på det du leter etter.

Vår rekrutteringsprosess begynner med å bli kjent med deg. Send oss ��en e-post med en kort introduksjon om deg selv. Ikke vær redd for å dele litt. Vi har taushetsplikt og holder dette konfidensielt. Jo mer du deler, jo bedre blir vi kjent med deg og har en bedre ide om du passer for oss.

Vår e-postadresse er: medlemskap@smbergen.org

All kommunikasjon (skriftlig og muntlig) kan foregå på engelsk eller norsk, avhengig av hva du er mest komfortabel med.

En representant fra medlemspleie vil ta kontakt så snart som mulig, der svaret vil inneholde et PDF-dokument du må lese. Vennligst gjør det grundig.

Når du er ferdig, velg datoen for infomøtet du ønsker å delta på og registrere deg som deltaker. Dette kan kun gjøres i forumet. Alle andre former for registrering til infomøte via e-post, chat, osv. er ugyldige.

Skriv ut, signer og ta med deg dokumentet sammen med en gyldig form for identifikasjon.

Vær oppmerksom på at ditt oppmøte på et infomeet ikke gjør det obligatorisk å melde seg inn i klubben. Poenget med infomøtet er at du skal se om vi passer for deg og dine behov.

Du må være i kontakt med medlemspleie senest en uke før datoen for infomøtet du ønsker å delta på. Frykt ikke hvis du ikke kan komme på det nærmeste. Det neste er alltid rett rundt hjørnet.

Vi ser frem til å høre fra deg!

Med vennlig hilsen

SMB medlemspleie

Hi there and welcome! 😊

We are excited that your curiosity lead you here and we hope you find the answers to what you are looking for.

Our recruitment process begins with getting to know you. Shoot us an email with a brief introduction about yourself. Dont be afraid to share. We have a duty of confidentiality.The more you share the better we get to know you and have a better idea if you are a good fit for us.

Our email address is: medlemskap@smbergen.org

All communication (written and spoken) can be done in English or Norwegian, whichever you are most comfortable with.

A social committee representative will be in touch as soon as possible in which their reply will include a PDF document you are required to read. Please do so thoroughly.

Once completed, choose the date of the infomeet you would like to attend and register as an attendant. This can only be done in the forum. All other forms of RSVP through email, chat, etc are invalid.

Then print, sign, and bring this document with you along with a valid form of identification.

Please note that your attendance at an infomeet does not make it obligatory to join the club. The point of the infomeet is for you to see if we are a good fit for you and your needs.

You must be in contact with the social committee no later than one week in advance of the infomeet date you wish to attend. No fears if you miss it. The next one is always just around the corner.

We look forward to hearing from you!

Best regards

SMB social committee

sunflower

Har sendt Mail til medlemspleie, men ikke fått svar enda. Kan jeg fortsatt delta?😊

Ulvulv

Jeg deltar på møtet som Moonshield sin fadder.

Unapolagetic

Får ikke til å trykke at jeg kommer. Men kanskje noen av moderatorene kan fixe det  :waves:

Spanky

Hei 🤗

(English versio below 😊)

Så kjekt at du vil komme på infomøte i SMBergen. Det er viktig at du leser hele teksten nedenfor

Før man blir med på et infomøte må du opprette kontakt med oss via mail. Når du sender mail ønsker vi en kort presentasjon av deg selv. Ikke vær redd for å dele - vi har taushetsplikt og holder det konfidensielt. Om du skriver noe om erfaring og motivasjon vet vi bedre hva vi kan tilby deg.

Å stille på infomøte er helt uforpliktende.

Mail: medlemskap@smbergen.org

En av våre representanter i medlemspleie vil ta kontakt med deg fortløpende. I svaret fra oss er det vedlagt et dokument. Dette skal lesest igjennom og undersøkelsene som dokumentet nevner må gjennomføres av deg. Det stilles krav til at en signert kopi av dette dokumentet medbringes til infomøtet du kommer på.

Påmelding må gjøres på gjestelisten over. Påmelding via mail eller melding blir ikke godkjent.

Man må være i kontakt med medlemspleie senest en uke i forkant av infomøte. Vi må også forberede oss.
Vi setter opp infomøter fortløpende, så om du ikke får med deg det nermeste er et nytt et ikke langt unna.

Husk å ta med deg legitimasjon til møtet.

Vi gleder oss til å se deg 😊

med vennlig hilsen

medlemspleie teamet